Стрічик Віта Михайлівна
                
2012-12-03
            
         
        
            
Зверніть увагу!
74.6 Ш 37
Шевців, З. М. Основи соціально-педагогічної діяльності : навч. посіб. / З. М. Шевців. – К. : Центр учбової л-ри, 2012. – 248 с. : іл, табл. – Бібліогр. : C. 243-246 та наприкінці тем. 
***
Зінченко, Н.  Дитина... як краще її зрозуміти? : тренінг для батьків / Н. Зінченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2011. – № 6. –  С. 78-79.
Пузиревич, К.  Програма виявлення та розвитку обдарованості / К. Пузиревич // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2011. – № 3. –  С. 34-36.
Кобінчук, О. М. Виховна система школи  / О. М. Кобінчук // Виховна робота в школі. – 2008. – № 1. –  С. 10-42.
	
Драчук , І.  Завдання педагога – плекати обдаровання  / І. Драчук  // Дивослово. – 2007. – № 11. –  С. 10-11. – Бібліографія : 3 назви.
Шиманський, В.  Робота з обдарованими дітьми в Чернівецькій гімназії № 1  : становлення гармонійно розвиненої особистості / В. Шиманський // Дивослово. – 2007. – № 10. –  С. 23-25.
Федоренко, В. Організація роботи з науково обдарованими дітьми. Деякі практичні аспекти керівництва учнівськими дослідницькими роботами філологічної тематики (тематика робіт, оформлення бібліографії, рецензування) / Валерій Федоренко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2007. – № 5. –  С. 15-23.
Україна. Мін-во освіти і науки Методичні рекомендації щодо організації та проведення роботи з обдарованими школярами в процесі вивчення української (рідної) мови в загальноосвітніх навчальних закладах / Україна. Мін-во освіти і науки // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2007. – № 3. –  С. 128-140.
	
Україна. Мін-во освіти і науки Методичні рекомендації щодо організації та проведення роботи з обдарованими школярами в процесі вивчення української та зарубіжної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах : додаток 2 до листа департаменту загальної середньої освіти Міністерства освіти і науки України  №2/2-14-420 від 28.02.2007р.  / Україна. Мін-во освіти і науки // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2007. – № 31. –  С. 141-153.
	
Федоренко, В. Методичні рекомендації щодо організації та проведення роботи з обдарованими школярами  в процесі вивчення української та зарубіжної  літератури в загальноосвітніх навчальних закладах  : додаток 2 до листа департаменту загальної середньої освіти Міністерства освіти і науки України  №2/2-14-420 від 28.02.2007р.  / В. Федоренко , О. Ісаєва // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2007. – № 3. –  С. 140-153.
	
Кульчицька, О. І. Соціально – психологічні фактори формування таланту  / О.І. Кульчицька // Практична психологія та соціальна робота. – 2007. – № 1. –  С. 14-17. – Бібліогр. : 7 назв.
Дмитренко, Л.  Виховання обдарованих дітей  / Л. Дмитренко // Палітра педагога. – 2007. – № 1. –  С. 10-13.
	
Дмитренко, Л. Виховання обрарованих дітей  / Л. Дмитренко // Палітра педагога. – 2007. – № 1. –  С. 10-13.
	
Волощук, І. Фактологічна підготовка педагогів до роботи з обдарованими й талановитими школярами  / І. Волощук, В. П. Шепотько // Рідна школа. – 2006. – №9. –  С. 73-75.
	
Дяків, В. Г. Обдаровані діти / В. Г. Дяків // Шкільна бібліотека. – 2006. – №7. –  С. 93-98.
	
Шепотько, В. П. Організація навчання обдарованих і талановитих школярів (Навчально-методичний посібник)  / В. П. Шепотько, І. С. Волощук // Рідна школа. – 2006. – №2. –  С. 27-54.
	
Пашнев, Б. К. Психодиагностика одаренности / Б. К. Пашнев // Практична психологія та соціальна робота. – 2006. – №1. –  С. 24-26.
Токарєва, Л. Соціалізація і розвиток обдарованого молодшого учня   / Л. Токарєва // Соціальна психологія. – 2006. – №1.–  С. 94-102.